Who links to me?

07 augusti, 2005

Kolonisug

Igår blev det inget kolonibesök. Istället for vi in i stan och gick på café. Det var verkligen längesedan och H och E var också med. Vi gick på Kosmos och det var en ny erfarenhet. Jättegott kaffe och de största kanelbullar jag någonsin sett - säkert 14cm i diameter - och goda.
Jag fick också tag på ett par nya gympadojor. De gamla har A lånat och spelat fotboll i, men nu har hans fötter vuxit i sommar så nu får jag väl ha dem i fred.
I flygande fläng for vi sen till IKEA för att köpa en bäddsoffa till E så att hennes gäster slipper sova på golvet. Tessla fick vara ensam hemma i natt och E sov över hos oss.

Idag söndag såg vi på FridrottsVM i sängen och dopade oss samtidigt med kaffe och macka. Vi hejade på Carolina och se - det hjälpte - hon vann! Undrade om hon klarat det utan oss??
I em monterade vi ihop soffan hos E och det blev jättebra. Fast Tessla tyckte det var jobbigt att "hennes" soffa flyttades hit och dit och gick och lade sig under sängen.

Nu har jag ett stort kolonisug och måste ta mig dit i morgon.
Vi ses

Inga kommentarer:

Who links to me?