Who links to me?

25 oktober, 2005

Yes! Yes! Yes!


Jag har köpt mig en overlockmaskin - Huskystar 910!!
En sådan har jag spanat in länge, men inte haft riktigt råd. De är ju dyra som bara den. Men efter glasögonköpet fick jag blodad tand och tänkte: Asch! Jag ska faktiskt kosta på mig en symaskin - om det nu är det som jag vill ha. Och som om ödet var mig nådigt, så såg jag samma kväll en nyinsatt annons på Blocket, om en maskin som använts endast EN GÅNG och som nu skulle säljas till nästan halva priset. Jag slog till och nu står den här hemma och lyyyyyyser.
Gissa vad jag ska göra idag efter min Qi Gong - Jo, läsa bruksanvisning och pilla på min nya symaskin!! Och syyyyy!
Beställningar emottages!

Oj, jag höll på att glömma berätta att jag var med i radion idag. I P1:s Kropp och själ handlade det idag om syskon och då ringde jag till deras telefonväkteri och fick prata om hur det är att vara ensambarn. Kul!! Men lite nervöst!! Tänk om nån jag känner hörde mina floskler och "lät det inte lite tillgjort"? Borde ha spelat in det! Om jag har tur så går det (inte) i repris. Varför gjorde jag det???

7 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

följ hjärtat annela.. och det gjorde du.. ska lyssna på dig nu..

Anonym sa...

Jag blev näsant LITE AVIS..jag vill ha en symaskin ! En overlook men tyvärr, min ekonomi tillåter inte det..WOW nu vill jag se hur du använder den! ler*

Kram o lyckat till vännen

Radion ?

Ibland kan jag bli riktigt irriterad på p4 !
Vi har ju "bara" Kronoberg här..
skojar..

Lycka till med allt nytt*

mvh Gnosan

Annela sa...

Tack det ska bli sååå kul! Men ännu har jag inte ens lärt mig att trä den.
Vadå - bara Kronoberg- bästa stä'llet näst Skåne. (Pssst Programmet gick i P1)

Anonym sa...

Ojdå, p1 ?? finns det en repris på webben? Jag tog för givet at det var lokala program så dum ja e ler*
Jag får nog ratta om min radio*
Tack för dina ord hos mig,..det värmer.

Anonym sa...

Åh jag skulle verkligen vilja ha en sådan. Får hålla till godo med min trogna Husquarna Viking tills jag har råd att investera. Lycka till med maskinen, visa gärna bilder på framtida alster!

Anonym sa...

Nice site!
[url=http://mpoausan.com/pros/fcoj.html]My homepage[/url] | [url=http://cjjuqwvk.com/xuoy/mcsa.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Great work!
http://mpoausan.com/pros/fcoj.html | http://esukzqmq.com/ucfc/hkce.html

Who links to me?