Who links to me?

17 november, 2005

Packa


Idag packar jag Traderapaket och det är en strid med vågen och Postens avgifter. Ibland tror jag inte att de är kloka. Jag sålde en vinterjacka för 40:- och frakten till Danmark skulle gå på 216:-. Jag var ju tvungen att fråga köpare om han verkligen ville ha jackan till det priset - bud är bindande, men det finns ju gränser - men jodå, han ville ha den. Skulle den skickas inom Sverige skulle det kosta 50:-.

Ïdag ska jag på stresskurs. Nej, det handlar inte om hur man blir stressad - det vet jag ju efter att ha varit sjukskriven i 2½ år för stressrelaterad sjukdom - men hur man kan lära sig att hantera det. Det skulle jag ju ha behövt för flera år sedan, men sjukgymnasten (den nya) tyckte att kanske kunde jag lära mig något nytt. OK, det gäller att sitta och lyssna och diskutera. Får se om det kan vara något.

Inga kommentarer:

Who links to me?