Who links to me?

01 november, 2005

Småkakor



Idag regnar det här och det är en perfekt dag att ställa sig och baka. Det blir storbak, eftersom jag lovat att bidrag till kaklotteriet på skridskotävlingen i helgen. Man kan göra det lätt för sig och baka bröd, men hur kul är det att köpa lotter och vinna ett vitt formbröd? Nej! Här ska bakas hallongrottor, havreflarn, chokladbröd, vaniljkrokar, kokosberg, drömmar (fast mina brukar bli mardrömmar) och inga stabbiga bullar, bröd eller annat. Fram för mer lyx vid bakbordet!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Frestare där!! Jag som inte ska äta sånt , men undantag kan ju göras , såklart, det ingår i mina små måsten, i livet. Små smarriga goda, söta , smaskiga undantag som hallongrottor , typ...ler*

Så du är en hemsk människa du mé`?
aj aj aj..vart e världen på väg..
( skojar ) ;)! skrattar hjärtligt !!

Allt det bästa till dig och de dina min vän.

Lyckliga Grodan sa...

hallongrottor.. som jag redan ätit i cyberspace.. å gissa om de var goda... en av mina absoluta favoritkakor.. helst med kall mjölk..mmmmm

Annela sa...

Ja, visst är de goda och slut är de också. Det är bara att baka nya till lotteriet. Mums!!!

Anonym sa...

Hej hej ..jag önskar dig en fortsatt GO helg läste just ditt inlägg på bloggen, om mat ler* ;)!,min blogg*
Önskar dig och de dina en skön helg mvh G

Who links to me?