Who links to me?

22 januari, 2006

EM i friidrott 6-13 augusti



Jag har blivit antagen som volontär i EM i friidrott i augusti här i Göteborg och idag har jag tillsammans med 499 andra varit på utbildning på Radisson SAS tjusiga hotell. Sammanlagt är det 3200 volontärer.

Det var en heldag med mycket prat, många bildspel och nu inser jag vilken jätteapparat detta är. Jag tycker att det ska bli jättekul att få vara en del i denna jätteorganisation. Alla verkade väldigt trevliga och jag tror att det är en viss typ av människor som söker sig till sådant här. Alla verkade himla sugna på något annorlunda och nytt. Och det är jag också!! Jag ska vara på cateringsidan och jag fick bl.a. veta att 185000 måltider ska serveras!!!

5 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

så spännande.. du måste delge oss andra om detta på bloggen.. som en insider..
trikå-tv live.. wow....

Annela sa...

Ja, jag lovar att berätta ALLT

Anonym sa...

Ha ha ... så bra gjort! Både insats för andra men med värde för dig själv. Det är initiativförmåga vill jag lova. :)
Håller för övrigt med "grodan" om att det vore kul med lite inside information. Kanske kan du rubricera om din blogg till en "sportblogg" snart???

Annela sa...

Ja, det är ju en idé. Fast jag ska ha hand om caatering och vet inte om jag kommer att träffa så många idrottare. Kanske om jag hamnar i idrottarnas matsal?

Maria sa...

Åh vad kul! Skulle oxå velat men har ett vanligt jobb som jag inte har råd att ta ledigt från... Så du får berätta allt!
Har ju som sagt jobbat ett hockey VM som volontär ( i Norge) och det var något av det roligaste jag gjort! Så jag är grymt avundsjuk.... Ska försöka få tag på någon överkomlig biljett i stället.

Who links to me?