Who links to me?

01 februari, 2006

Nähä!!

Det var nog inte meningen att jag skulle ha nåt skrädderi. Inte nu i alla fall. Och det kanske var att ta sig lite vatten över huvudet när min läkare tycker att min arbetsförmåga är helt nedsatt. Dessutom var det nåt konstigt; Jag var inne igen igår och frågade om omsättning och vinst, men det kunde de inte svara på??? OCH de ville helst sälja till invandrare. De hade fått napp från en tjej i Trollhättan så det verkar inte som om jag längre spekulant. Men det hindrar mig inte från att drömma
Just nu avvaktar jag Kommunens omplaceringsutredning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar Väldigt Skumt att de inte ville säga något om ekonomin.. o vaddå helst sälja till en invandrare.. Ännu skummare.. i alla fall enligt mig..
Visst ska du drömma.. rätt vad det är så hamnar man i någon trädtopp någonstans *L*
Men du.. en kommun har en massa många aktiviteter lite överallt.. o smågömda ibland.. Ställen som man inte har den minsta aning om att det hör till kommunen.. Finns det någon möjlighet att du kan luska lite.. kanske åka runt o kika..
Kom bara ihåg En sak.. Det finns inga dumma frågor!
Jag önskar Dig all lycka till :-)
Kram

Annela sa...

Tack! "Min" arbetskommun, som är liten, har nog inte så mycket att erbjuda om man inte vill jobba som personlig assistent eller "bambatant" (skolmåltidspersonal) och det vill jag absolut inte. Men jag avvaktar!!

Who links to me?