Who links to me?

01 februari, 2006

Utmaning...

... från excessa. Den antas genast:
Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Borta med vinden
2. Djungelboken
3.Life of Brian
4.Alla Bröderna Marx' filmer

Fyra ställen där jag bott:
1. Malmö
2. 6 adresser i Lund (under studietiden)
3. Göteborg

Fyra tv-program jag gillar:
1. Six feet under
2. Morden i Midsummer
3. Bokbussen
4. Kalla Fötter

Fyra ställen där jag varit på semester:
1.Skara - hihi
2.London
3.Piteå
4. Hemma

Fyra sajter som jag besöker dagligen:
1. Tradera
2. Yahoo
3.Blogger.com
4. MSN

Fyra favoriträtter:
1."Äggakaga"
2. Lax
3. Kåldolmar
4.Pizza

Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. På en varm strand.
2. I min koloni - "Hvilan"
3. På biblioteket
4. Mitt ibland musikerna som spelar Mozarts "Requiem"


Några frågor???

Jag skickar vidare utmaningen till:

Lyckliga grodan

Marias Bokbetraktelser

Lindas trädgård

Sensibel lyhördhet och aktiv sömn

Inga kommentarer:

Who links to me?