Who links to me?

01 augusti, 2006

TEST



Vilket yrke passar mig?? Det var intressant - för något år sedan skulle jag svarat helt annorlunda, men efter att jag "gick in i väggen" har jag blivit mer egoistisk och fick det här resultatet:

Kreativa egot (300-400 p)
Du är en kreativ och noggrann person. Du har ett gott självförtroende och värdesätter din förmåga att skapa. Du skulle trivas lika bra som bagare som civilingenjör. Vad du väljer har att göra med hur lång tid du är beredd att studera.Andra yrken där du troligen skulle komma till din rätt är:
Skådespelare
Kosmetolog
Konstnär
Musiker
Copy
Kock
Arkitekt
Konservator
Programmerare
Web-designer
Författare
Sömmerska
DesignerGrafiker
Illustratör
Scenograf
Danspedagog

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, anar att du har nåt på gång!

Jag läste om Shivas och ditt första möte Annela, men då jag skrev min kommentar till den fastnade inte bokstäverna, jag tycker det va en fantastisk berättalese och at din kelgris är underbart söt...Yrken som du kan välja !! jag tror det finns några till för en tjej med din glöd kan klara av det mesta.

Sommarkram mvh Gnosan

Anonym sa...

Samma resultat som jag fick... härliga yrken där man får tänka och utvecklas - inte sitta och förtvina och bli utbränd igen.

Jag är ett stort kreativt ego... och har alltid varit, men hamnade som så många andra fel i arbetslivet och så gick det som det gick. In i väggen i minst 180 knyck.

Men nu ska det bli annat av!

Annela sa...

Gnosan: Det fanns ju en del att välja på, men allt låter ju som jag - nåja kanske inte allt.

Annela sa...

Nina - heja på. Det var en kul test, som fick mig att tänka på en hel del. Men jag saknade lärare, för är det någonstans man måste vara kreativ så är det lärare. Jag såg att det fanns nånstans där man måste vara stresstålig och måste kunna ha många bollar i luften och det är också sant. Men då bränner man sig rejält och kreativiteten försvinner. Kvar finns bara krav, krav,krav, mest från sig själv. Kanske kan jag hitta rätt nu?

Who links to me?