Who links to me?

19 maj, 2005

Icke-dag

I morse vaknade jag kl. 6 med världens huvudvärk. Det bankade så gräsligt att jag inte kunde ligga kvar utan vacklade upp och försökte läsa tidningen och knaprade piller. Jag har fått särskilt starka smärtstillande av läkaren för min huvudvärk. Nu har det lättat lite, men jag känner mig verkligen dålig. Jag har inte tid att ligga i sänge´n, med balklänningen som ska sys. Men det är ingen mening atrt börja sy - det brukar inte bli bra då.

Igår var jag hos frissan och gjorde blåsvarta slingor, men det blev många och ser nästan enfärgat ut. Fast jag är jättenöjd och blev lite upplyft i anden. Dessutom hade jag tid för massage på eftermiddagen och det är underbart!!!
Det borde alla unna sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre nu! Vi måste ut och stoppa ner dina plantor. I dag behöver ingen vattna.

Håret är mycket snyggt! Du också!

Pia-Lia

Annela sa...

Nja, rösten är borta och i morse kl 4 så värkte örat så jag var tvungen att gå upp. Som tur var hade GP kommit.
Jo, plantorna måste ner, men nu varken orkar jag eller har tid. Måste sy sy sy.

Maria sa...

Hur gick det med klänningen, hann du bli klar? Får vi se resultatet? Och hur har det gått med katten?

Sov gott!

Maria

Who links to me?