Who links to me?

11 december, 2006

Här är jag igen!

I natt sov jag i korta intervaller av någon anledning och i sovperioderna drömde jag mardrömmar om skolan och skolans värld. Det har jag gjort sedan jag gick in i väggen, ibland är de groteska och absurda och ibland är de inte det utan bara skrämmande på ett eller annat sätt.
I morse var jag på avstämningsmöte inför möte hos min läkare med FK och min jobb coach och det var riktigt svårt att komma upp kl.8. Dessutom hällregnade det och blåste kulingvindar. Alltså väldigt frestande att ligga kvar i sängen - men jag kom mig upp och dit. Vi pratade en timme om hur det varit hittills och vi bokade en ny tid för coaching på onsdag. Det är nu vi ska börja med att försöka hitta "mina kompetenser" och hitta en lämplig praktikplats. Våra träffar innan har mest varit introduktion till projektet.Resten av dagen har jag sovit i omgångar och det var sååå skönt.
Nu känner jag att jag måste försöka vara pigg tills i morgon och lägga mig tidig och SOMNA. Får nog lita till ett litet insomningspiller. Min jobb coach har nämligen bokat in mig på en work shop 9-15 i morgon och det ska bli spännande. Det är Roffen Engström som håller work shop om kompetens och marknadsföring och han har rykte om sig att vara både lättsam och kunnig. Han är konstnär och jobbar/har jobbat som arbetsförmedlare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Det låter jättebra det där med jobbcoach. Nu blir nog allt bättre och han hittar säkert en lämplig praktiksplats åt dig.
Hur gick det med sonens rock?
Som jag skrev tidigare måste den blivit jättetjusig.
Kram från kusin Ing-Marie

Annela sa...

Hej Ing-Marie
Ja, det där med jobb coachen är bara i början ännu, men det verkar bra. Sonens rock är inte klar ännu, men den är på gång. Helst vill han att den ska bli klar till nyår. vi får väl se hur det blir med det.
Kram till dig med

Who links to me?